23 Ağustos 2013

YG Açlık Oyunları Başlasın...

Gönderen Neobi zaman: 22:27
Kore ile ilgili anılarımı şimdilik bir kenara bırakıp, son zamanlarda çokça ilgimi çeken bir konu hakkında yazmaya kadar verdim. O da başlıktan anlayacağınız üzere YG Entertainment'n yeni projesi: "WIN: Who Is Next?(Bir sonraki kim?)" türkçe mealiyle Açlık oyunları da diyebiliriz. Zira programı ve içeriğini ilk duyduğumda " öhh yg papa aşmış, açlık oyunları düzenliyor resmen " demeden alamadım kendimi. Sıkı Bigbang fanı olanlar bu duruma pekte yabancı değil aslında. Bigbang'i Bigbang olmazdan önce Big Bang Documentary isimli bir programla halka da sunmuşluğu vardır YG papa'nın. Ama konumuz bu değil neyse geçiyorum bunu :D 
Eee nerde kalmıştık heh korenin açlık oyunlarında. Şimdi neymiş bu program kısaca bir göz atalım. YG şu sıralar yeni bir erkek grubu çıkarmak için kolları sıvamış durumda. Elinde ise 2 takıma böldüğü birbirinden değerli cevherler var. Bu takımları neye göre bölmüş diyebilirsiniz. Ben grupları yaş ortalamasına göre ayırdığını düşünüyorum. Çünkü A takımının yaş ortalaması 20, B takımının yaş ortalaması ise 17. Kanımca A takımında 20 yaş ve üstünü B takımında ise 20 yaş altı olanları toplamış. Yada bunu ben uyduruyor da olabilirim belki gerçek neden bambaşkadır. YG papanın işlerine kim akıl sır erdirebilir ki :D Ama şimdilik en mantıklı gerekçe bu olduğuna göre biz bunu kabul edelim :P Bu iki takımı 100 gün boyunca halk önünde çarpıştıracak yg papa. 

Çarpıştıracak dediğim, performansları, yaşadıkları ve yaşayacakları her şey göz önünde olacak. Ve 100 günün sonunda halk bu iki takımdan birini seçerek onu YG'nin yeni star'ı haline getirirken kaybeden takım kendini YG'nin karanlık sularına gömüp yeniden bir çıkış yapma şansı yakalamak için çalışmaya devam edecek ya da dağılıp gidecek. İşin aslı kaybeden gruba ne olacağını kimse bilmiyor şuan. Herkes tahmin üstünden konuşuyor. Silinip gidecekler, kaybedenler diye damgalanacaklar... Aslında doğruda bende böyle düşünüyorum. Neyse kendi yorumlarımı en sona saklamayı düşünüyorum bakalım YG ceosu Yang Hyun Suk bu konuyla ilgili neler söylemiş:

WIN, yıllardır eğitim gören 11 YG stajyeri hakkında bir program. Stajyerler iki takıma bölünmüş olacaklar -Takım A ve Takım B". "WINNER" adını elde edecek kazanan takım, sonra bir grup olarak çıkış yapacak. Takım A 5 kişiden oluşuyor. Bazı üyeler "Super Star K2" yarışmacısı Kang Seung Yoon, "K Pop Star" yarışmacısı Lee Seung Hoon. Diğer taraftan Takım B, 12 yaşında MC Mong'un Indian Boy klibinde yer alan rapçi, B.I'ın ve aynı zaman da 'K Pop Star'ın diğer yarışmacısı Goo Joon Hee'nin de de dahil olduğu 6 kişiye sahip. "

Gördüğünüz üzre kaybedecek takım hakkında söylenen hiçbir şey yok. İşin o kısmı tam bir muamma maalesef  Bu konuyu 100 günün sonunda bir takım sevinç nidaları atarken başka bir köşede diğer takım ağlarken öğreneceğiz galiba :/ Şimdi hep birlikte iki takıma da bir göz atalım:

A TAKIMI



A Takımı'nın lideri ve rapçisi Mino Brand New Stardom'da bir stajyerdi ve Block B'nin son üyeleri arasında yer alıyordu fakat son dakikada grubu terk etti. Ardından 2011 yılında Y2Y Contents Company'ye katıldı ve ballad grubu BoM'in rapçisi olarak çıkış yaptı. Grup bu sene Mart ayında dağıldı. Minho ayrıca "K-POP - The Ultimate Audition" dizisinde de rol aldı. Block B üyelerine mixtapeleri için eşlik etmiştir. Block B ile ilgili şunları söylemiştir: “Block B üyeleriyle birçok zorlu eğitim yılı geçirdim. Birbirimizle zirvede karşılaştığımızdan emin olmak için arkadaşça bir rekabete gireceğimize dair birbirimize söz verdik. Lütfen hem BoM'u hem de Block B'yi bolca sevin.” 










Lee Seung Hoon YG papanın jürilik yaptığı K-Pop Star yarışmasında yarışmıştır.








Popüler şarkı yarışması Superstar K'de yarışmıştır. Gösteri süresince "I'll Write You a Letter" ve "Instinctively" isimli 2 parça çıkarmıştır. "Instinctively" parçası Kore'de çok satan şarkılar arasında yerini alırken, Gaon Tablosunda birinciliği yakaladı. Süperstar K2'deki ilk başarısından sonra, YG Entertainment CEO'su Yang Hyun Suk 12 Ocak 2011'de Kang ile sözleşme imzaladı. Kang ayrıca, Kore Draması Midas'in soundtrack'i için "You are Heaven"i yaptı. Takımlar duyurulmadan önce ise " Wıld And Young " isimli tekli albümünü çıkardı.

A takımına genel olarak baktığımızda B takımına kıyasla çok daha fazla tanınan kişilerden oluştuğunu söyleyebiliriz. Özellikle grubun lideri mino yaptığı rap'le bir çok fan tarafından desteklenmekte. Ayrıca Block B grubundan zico ile çok iyi arkadaş. Onun dışında yukarıda ki bilgilerden de anlaşılacağı üzere Kang Seung Yoon'da kore'de gerek katıldığı yarışmalarla, aldığı birinciliklerle tanınmış bir sanatçı.  Şimda A takımından bazı arkadaşların duygu ve düşüncelerine bir göz atalım:

Jinwoo (A): 'İlk başta yalnızda dört kişi vardı ama her ay arkadaşlarım gruptan çıkartılırdı. Üyelerden yaklaşık yedi tanesi değişti. Eninde sonunda ben de çıkartılır mıydım? Eğer iyi iş çıkartmazsam, yalnızca kendiminkini değil, aynı şekilde diğer dört kişinin de hayatlarını mahvetmiş olacağım."

Seungyoon (A): "O (B.I) hep benim kendimi beğenmiş yanımı incitiyor. Sanki onun karşısında hep kaybediyormuşsunuz gibi hissediyorsunuz. Eğer şimdi çıkış yapamazsak, %100 dağılacağız."

Dün yayınlanan ön izlemede Jinwoo'nun (A) babasını görünce ağladığını izlemişsinizdir. Arkadaşlarımız merak etmişler, araştırdım ve sebebini paylaşayım sizlerle de.

Çocukluğundan beri, Jinwoo küçük bir adada yaşıyormuş, bu yüzden babası sık sık denize açılırmış. Babasını bir ay, hatta bazen üç ay bile görmediği zamanlar oluyormuş. Jinwoo hayali için Seul'e gelmiş ve üç yıllık eğitimi boyunca bir kere bile ailesini görememiş. Üç yıl sonra ilk defa babasını gördüğü için, gözyaşlarını tutamamış. 



Jinwoo'nun ilk cümlesi grup üyeleri için duyduğu endişe hakkındaymış. Çünkü eğer başarısız olursalar, tüm yaşamlarının darmadağın olacağını düşünüyorlarmış. Jinwoo grubun en büyük üyesi.

A takımından Kang Seung Yoon, bayan idollerden en çok 2NE1 ile anlaştığını ve özellikle Double Park(Dara ve Bom) ile daha yakın olduğunu söyledi.
Vee son olarak A takımının tanıtım görüntülerine şuradan ulaşabilirsiniz ^^ Demek isterdim fekat nedense blogger videoyu eklememekte inat ediyor -_- Youtube 13.08.20 WIN ( WHO IS NEXT?) - TEAM A yazarsanız çıkar karşınıza zaten :D Kısaca ( amma uzun olmuş öhh ) A takımı hakkında ki bilgiler bu kadar. Zaten program da bugün başladı yayına. Gün geçtikçe tüm üyeler hakkında gerekli bilgilerde ulaşır elimize =) Benim A takımı hakkında ki kişisel düşüncem ise: Gerçekten çok güçlü bir takımlar. Özellikle vokaller çok iyi. Mino'nun rapına ise diyecek laf yok. Fakat bu onları başarıya taşır mı ? bilinmez...

B TAKIMI



B Takımı lideri B.I beatbox yapabiliyor. Ayrıca hem şarkı sözleri yazabiliyor hem de beste yapabiliyor. Beste yapmak uzmanlık alanı kısmında yer alıyor. Ayrıca geceleri yürüyüşe çıkmak hobisiymiş.








B Takımı'ndan Bobby hayallerini gerçekleştirmek için Kore'ye geri dönmüş. Grubun neşe kaynağıymış. Ayrıca freestyle yapabiliyor.







B Takımı'ndan Kim Dong Hyuk piyano, gitar ve bateri çalabiliyor. 







Hobisi geceleri manzarayı seyretmek. Yabancı dil ve yüzme biliyor, borazan çalabiliyor.






Koo Jun Hee YG papanın jürilik yaptığı K-Pop Star yarışmasında yarışmıştır. Uzmanlık alanı mınçıka kullanmakmış. Hobisi ise müzik koleksiyonu yapmak.

Hobisi bisiklet sürmekmiş. Uzmanlık alanı ise spor/antrenman.








B takımı çok daha az tanınan üyeden oluşsa da haklarında ki bilgi biraz daha fazla. B takımının lideri B.I çok küçük yaştan beri YG'nin trainee'si. Youtubede bir çok videosuna rastlamak mümkün. Rap yeteneği bu yaşına rağmen gerçekten çok iyi. Bugün yayınlanan programda ki  performanslarına göz atarsanız grubun gerçekten kaliteli olduğunu anlayacaksınız. Şahsi düşüncem özellikle bu grubun rap ve dans yönü A takımına göre çok güçlü. Dans gösterileri tam bir uyumluluk içerisindeydi ve B.I'nin rapi. Ohh tanrım neden b'lere bu kadar zaafım var. Neyse öhmm. Bakalım B takımının lideri bu yarışmayla ilgili ne demiş:
B.I (B): “Merhaba, eğer 100 gün içinde sahnede olan kişi ben olmazsam ne yapmalıyım? Sahneye çıkma şansı yakalayan grup benim grubum olmazsa ne yapmalıyım? Amerika'dan gelen Bobby hyung var, Jeju-do'dan gelen Jinhwan hyung var, burada olmak için okula gidemeyen Jun Hee ve Dong Hyeok var. Bu tarz insanlardan nasıl sorumlu olabilirim? Bunu tek şansımız olarak görüyorum, ya şimdi ya hiç. Kazanmak zorunda olduğumu düşünüyorum. WINNER adını kesinlikle göğsüme yazdıracağım."
Ya bu çocukların bu düşüncelerini böyle okurken, onları izlerken cidden çok üzülüyorum. Öyle bir yarış ki içinde bulundukları durum... En güçlü olan hayatta kalacak. Ve onlar bunu biliyor, ve bunun için canla başla çalışıyorlar. Fakat yeterli olmayacak asla... 
Bakalım YG starları bu konuyla ilgili neler demiş:
Seungri WIN ön izlemesinde: "Başkan Yang çok sever böyle zulmetmeyi..." (Çekişme ve kaybeden grubun dağılma olasılığı hakkında konuşuyor)

 G-Dragon B.I hakkında konuşuyor: "B.I'ı merakla bekliyorum. Umarım çıkış yapabilir ve ben en çok onu destekleyeceğim. Bu (WIN programı) tıpkı bir savaş gibi."

Günlerdir takip ediyorum bu durumu. Böyle geceleri kafamı yastığa koyduğumda ya B.I elenirse ne olacak, Ya mino kazanamazsa ne olacak soruları dönüp duruyor. İşin aslı her iki takımda da sevdiğim isimler var. Misal mino... Ben o çıkış yapacak diye beklerken ömrümü çürüttüm. Fakat aynı zamanda karşı takımda B.I var ( ve hayır sırf gd onu destekliyor diye ondan yana değilim :D Çünkü ben gd'nin onu desteklediğini sonradan duydum. Aşk işte tuttuğumuz adamlar bile aynı :P ) Ayrıca her iki takımın üyeleri de gerçekten baya baya yetenekli elemanlar. YG papa ne düşündü de bu oylamayı canlı yayında yaptı bilinmez ama bu durum kaybeden çocukların yakasından hiç düşmeyecek. O yüzden bu yarıştırmayı hoş bulmuyorum. Keşke şirket çalışanlarıyla kendi aralarında karar verseydi çıkış yapacak takıma... Ama dediğim gibi YG bu delidir ne yapsa yeridir :P Vardır mutlaka bir düşüncesi, bildiği diyerek kendimi avutuyorum =) Umarım bu işin sonunda kazanan da kaybeden de çok iyi yerlere gelir ne diyeyim. Bekleyip göreceğiz neler olacağını. 
Bu arada YG papa'nın sompiye verdiği röpörtajı da okumak isterseniz:


( Röpörtaja geçmeden önce fangirl kalbim dayanamadı ve bu gifi buraya eklemem için resmen beynimin etini yedi XD Şimdiden taraf seçmek istemesem deee şu havalı duruşa bakarmısınız yaaa :D)






"20 Ağustos'ta, sıradaki olası YG erkek grubu Winner'ın tanıtımı amacıyla, YG Enternatinment'ın en yeni K-pop projesi "WIN: Who Is Next?(Bir sonraki kim?)" için basın konferansı verildi.

Konferans sırasında CEO Yang Hyun Suk, hangi takımın kazanma şansının daha yüksek olduğu, Winner'ın 'bir sonraki Big Bang' olarak görülmesi üzerine düşünceleri ve Kang Seung Yoon hakkındaki hisleri gibi geniş bir dizi konuya değindi.


1) B Takımı, A Takımı'na Oranla Daha Mı Avantajlı?

Yang Hyun Suk ilk olarak, Kang Seung Yoon ve "K-Pop Star" Lee Seung Hoon'u da içinde barındıran A Takımı'na oranla, daha az bilinen B Takımı'nın daha avantajlı olduğu yönünde şaşırtıcı bir açıklamada bulundu.

"Birçok kişi, üyelerinden bazıları tanınmış olduğu için A Takımı'nın çıkış yapacağını düşünüyor. Ancak, an itibariyle B Takımı daha avantajlı,' dedi.

"B Takımı daha fazla yetenekli üyeye sahip," ve "Bu kesinlikle bir şeyleri ilginçleştirecek." diye devam etti.


2)Winner YG'nin Bir Sonraki Büyük İşi Olacak Fakat Big Bang'in Kopyası Olmayacak

CEO ayrıca yeni gruba olan inancını şu sözlerle ifade etti, "Winner üyeleri YG Entertainment'a önümüzdeki sekiz yıl boyunca bakacaklar."

Big Bang ve diğer YG sanatçılarının şirkete nasıl büyük bir gelir sağladığını ve hala da sağlamaya devam ettiğini açıkladı. Ama Winner için daha da büyük şeyler hayal ettiğini, yeni mücadele programının sadece Kore'de değil, başka birçok ülkede de yayınlanacağından bahsederek dile getirmiş oldu.

Ancak, Yang Hyun Suk, insanların Winner'ın Big Bang'in bir kopyası ya da devamı olacağını düşünmelerini istemiyor. "Bu tür lafların Winner ile yan yana getirilmesi kesinlikle bir hata olur. Geçtiğimiz 15 yıl boyunca diğerinin üzerine binen bir grup çıkarmadım. Bu YG Entertainment'ın ve benim özel tercihim," ve "Tipik olan şeyleri asla yapmam. O konu üzerinde üzerinde mutlaka çalışmam gerekir," diye açıkça belirtti.

Yang Hyun Suk, tıpkı Big Bang'de yaptığı gibi, Winner'ı da büyüteceğini, onlara kendi kendilerini geliştirtip, kendi renk ve stillerini yarattıracağını söyledi. "Eğer onlar için ben yaparsam, asla başarılı olamazlar. Biz sanatçılarını para ile oluşturan bir şirket değiliz. Kimse Winner'ın gelecekte nasıl şeyler meydana getirme potansiyeline sahip olduğunu bilemez."


3) YG Baba Tüm Stajyerler Arasında En Çok Kang Seung Yoon ve B.I ile İlgileniyor

Sorulduğunda, Yang Hyun Suk en çok ilgilendiği iki stajyer olarak Kang Seung Yoon ve B.I’ı seçti. Sözlerine şunları söyleyerek başlaı, “Ben de insan olduğumdan, şirketimize ilk gelen ya da en çok çalışan kişilere karşı düşkünlüğüm var. Ama bundan da öte, yetenekli stajyerleri seviyorum.”

“A Takımı’ndan Kang Seung Yoon çok yetenekli. Onunla aynı takımdan olan Song Min Ho da rapte çok iyi, onu da seviyorum.” diyerek devam etti.

B Takımı’na gelindiğinde, Yang Hyun Suk B.I’ı ve ayrıca Bobby’i seçti. “Bobby de rap yapma konusunda çok iyi, ayrıca şirkete ilk katılan kişi olduğu için kalbim ondan yana.” diye ekledi.

“Doğruyu söylemek gerekirse, onları sadece ayda bir kere gördüm. O yüzden üyelerin hikayelerini tam olarak bilemiyorum. Ben de diğer izleyiciler gibi üyelerin gerçek düşüncelerini bu program üzerinden öğreneceğim için heyecanlıyım.”

Eh benden bu kadar :D Ah ve bir de Facebook'ta Qınner yarışmasıyla ilgili her bir bilgiyi sıcağı sıcağına paylaşan arkadaşlarımız var. Sayfayı takip ederseniz hiç bir şey kaçırmazsanız =) Zaten burada ki bir çok bilgiyi de onların sayfasından aldım sağolsunlar =) Sayfaya gitmek için tık tık

B.I'nın yg'de ki ilk yılları. GD bu çocuğu boşuna
desteklemiyor azizim :P







Dip Not: İki takımında ilk performansları bugün yayınlandı. Neden bilmiyorum ama blogger video eklerken sorun çıkarttı. Youtubede ararsanız performansları bulabilirsiniz =) Peki bu konu hakkında sizler ne düşünüyorsunuz ?

27 yorum:

bir blog denemesi on 23 Ağustos 2013 23:01 dedi ki...

Kpopstarın sıkı takipçisi olarak yg papanın iki lafından biri ilginç, bu adam ilgisini çekecek şeyler arıyor, meraklı biri bence. bir de kpopstarda üstüne bastıra bastıra söylenen bir şeyde"survival" yani hayatta kalan. Demek ki aynı konsepte ilerliyor tüm yarışmalar. :)Asıl soru kaybedene ne olacak? Mantıklı düşününce B.I ve Kang Seung Yoon bu işten diğerleri kadar çok darbe almayacaklar. peki ya diğerleri. Düşünmek beni bile korkutuyo, onları düşünemiyorum. çok içselleştirdim ben bu çocukların hepsini. Yazı için saol, içimizdekileri görmüş olduk, ayrıca bu şekilde dökmüşte olduk :)

Neobi on 23 Ağustos 2013 23:04 dedi ki...

Bildiğim kadarıyla YG papa B.I ve Kang Seung'u gerçekten destekliyor ki kendi de dile getirdi bunu. Ah ve birde boby'i. Hatta B takımı daha avantajlı da diyor fekat kore halkı seçimini neye göre yapacak bu bende merak konusu =) Kaybeden takımın ise çıkışı ertelenecekmiş daha geç bir tarihe. Artık ne gerçek ne doğru bilmiyorum. Neler olucak ağlaya ağlaya izlicem kanımca :D Thanks yorum için =)

paul on 23 Ağustos 2013 23:23 dedi ki...

Süper ötesi bir yazı olmuş Neobiiiii :D Ellerine sağlık^^ Merak ediyordum ama araştırmaya üşeniyordum, her şeyi anlatmışsın :3 Önce bir bölümü izlemeden yorum yapayım, sonra bir de izleyip yapacağım :D
Seungri'nin söylemine çok güldüm ya, boşuna sevmiyorum. :D
Grup A da B de gayet iyidir bence, bakmadım ama öyle tahmin ediyorum. Bu yüzden en iyisi ikisi de debut yapsın programın sonunda. Loser da gayet bir grup ismi olabilir asdfghgfdsdfghygfd
Bir de tabi ki işin aslını bilemem ama sanki biraz kasılmış gibi hissettim, yapılanlarda insanlarda merhamet hissi uyandıralım havası var gibi. Bilmiyorum belki sorun bendedir. :D

Neobi on 23 Ağustos 2013 23:32 dedi ki...

Reca ederim kuzum. Şimdi gerçekten bloggere yazıyı yazarken sıkı bir küfür salladım. Eğer videoları ekleseydi bugünkü performansları da yazıya iliştirecektim ama olmadı -_-
Riri'nin yorumu beni de çok güldürdü :D Ama en açık yorum da onun ki bence hehe
İki grup da iyi, iki grubun da artıları ve eksileri var. Misal A takımı B'ye göre daha deneyimli. Ama B'de bi çok yönden daha üstün bilmiyorum yani :D
Ben zaten amacı da anlamış değilim habire üzülüyorum ona buna şuna üzülüyorum dokunsan ağlayacağım asgdjkjhfdsjdfg

paul on 24 Ağustos 2013 00:05 dedi ki...

Evet, bölümü izleyip geldim, biraz atlamış olduğum da doğrudur :D
Bölümü izleyince çok acıdım çocuklara, sürekli korku ve endişe içindeler, Ri'nin dediği gibi gerçekten zulüm bu be... Hani kaybeden grup için de "bir sene sonra çıkacaklar" türünden bir şey söyleselerdi iyiydi. Cidden çok endişeliler ya o.O
Sonra bölüm için çok iyi başlangıç, Bigbang ve 2NE1 için bunlar da bu yoldan geçtiler şimdi dünya starları oldular gibisinden. :D
Bu arada çocuklar çok tatlı be, hepsini evlat edinmek istedim, o derece sevdim. Ayrıca iki grubun da performansı gayet iyiydi. Ama A dans konusunda daha iyi sanki... İçimden bir ses B'yi destekleyebileceğimi söylüyor ama mümkünse iki tarafa da oy vereceğim ben :D

Neobi on 24 Ağustos 2013 00:08 dedi ki...

Gördün değil mi nasıl da kurbanlık koyun gibi bakıyorlar etrafa :( Hiç hoşlaşmadım bundan. Bigbangin 10 bölümlük çıkış yapmadan önce ki 100 gününü izlerken depresyona girmiş daesungla ağlamış, seungriyle sevinmiş hyunseung'la yıkılmış bi insanım ben yahu. Yapmayın böyle şeyler üzülüyorum -_-

hotaru on 24 Ağustos 2013 00:15 dedi ki...

Winner vs Looser .. Ya gercekten gerilim filmlerine tas çıkaran bi senaryo :S fonda katliam cicekleri caliyo agshdkf Her iki takım da cok iyi bence . Ama 1. Bölümde B takımının daha iyi bir performans sergilediğini söylemem gerek. Hatta ben kesin A takımı kazanır diye dusunuyodum tanıdıklar var diye ama kesinlikle çekişmeleli bi program olacak Bdekiler baya yetenekli. B takımı performans sergilerken A dakilerin adamım bunlar cok iyi bakışı .. A takımı performans sergilerken B dekilerin yan gözle YG ye bakması asgsjdjfjfkadk aslında minonun sesini daha cok sevmeme rağmen rap kısmı uzun olunca sonlarına dogru bi zorlandı gibi geldi bana, Bİ daha rahatti .ama ikisi de hoştu . Vokallerin sesi de iyi .su wild and young cocuğun sesi de gusel. 2.bolum daha çekişmeli olacak gibi. Simdi kpop sadece muzik degil show,dans hepsi beraber o yuzden 17lik bebelerdense 20 likler olsa daha iyi diye dusunuyorum kendi adima :p ama avshdjfjf neyse ben bu isleri bırakıyorum benden gecti zaten ilgimi de yavas yavas kaybediyorum :P uzun süredir ilk defa kpop hakkında bu kadar konuştum la neo asgsjdjfjfkadk Son olarak YG papa is so SCARY !!!! Cocuklar YG içeri girince tirsti nan asgsjdjfjfkadk. "Haydi kalın salıncakla" çüzz :)

Neobi on 24 Ağustos 2013 00:18 dedi ki...

Ben bu yazıyı B.A.P one shot eşliğinde yazdım nedense daha bi gaza getirdi euhehehehe XD
B.I'nin rap'ını ben de çok beğendim gerçekten güçlü. Hyung'u onu boşuna desteklemiyor yani XD Ayrıca adam cool ve 18 yaşında böhüüüüü
17'lik bebeler dediklerin bence A takımından çok daha iyi dans etti ama ona ne diyeceksin euhehehe

hotaru on 24 Ağustos 2013 00:28 dedi ki...

Uzgunum 20 yas altı görüş acımın dışında , müziklerini ,sarkilarini dinlerim orası ayrı ama fanajummalik cıks mimkinati yok ashsjshhejdbk YG B takımına gülümsedi bu arada ,onlarin performansini daha bi begendi bence o.O oyy üzülüyorum la cocuklara hepisi kazansın , dunya barışı olsun,çocuklar ölmesin , kara deliğin adı ak delik olsun -,-

Neobi on 24 Ağustos 2013 00:32 dedi ki...

Ne demiş bir nuna gençse, ünlüyse, zenginse yaşı ne olursa olsun opp'dır ajsdhfjgksdşf ( secret garden style :P ) Evet gülümsedi ama o adam güldümü pek de iyi işler olmuyor enteresan bir kişilik euhehehe Ayrıca ipler bu sefer halkın elinde gibi gibi

Me Ah Ri on 24 Ağustos 2013 00:55 dedi ki...

Papa Katness den baya etkilenmiş bunuda kpop duramayıp piyasasına taşıyım dedi bence :D Katness in kazandıktan sonra halkı peşinden sürüklemesi gibi papa bunu en çok konuşanlar listesine soktu istediği reklamı en iyi şekilde yapıyo hep kazanan hem kaybeden grup için böyle acımasızca bi yarışı kazanan grup için fanlar wooaah gerçekten harikalar diyip fanları peşinden sürükleyip kpop ın yeni icon u haline gelebilirler . Belki Türk damarlarımızlan acıtasyona tav mı oluyoruz nedir fangirl kalbim kaybedenleride desteklemeye devam edicek kaybeden damgası yemek kimse için kolay değil böyle bi damgadan sonra toparlanıp debut yaparlarsa ki bence yaparlar iki grupta yabana atılcak gibi değil kaybettiler ama onlara en iyisi olduklarıni gostermeliyiz gibi bi furya yaratabilir fanlar kpop ta yarın ne olacağını bilmediğimiz gibi buda yebi bi fenomen demek
Bence papa bukadar emek ve oara harcadığı bu çocukları bırakmıcaktır çünkü BIGBANG in lokomotif ini tek bi grup taşıyamaz 3 grup filan bile zor bence kaybeden grupta bi iki seneye debut yapar gibime geliyo bazı değişikliklerle kaybeden furyası bitince
Telefondan yazdım cümlelerimin uyumsuzluğu devrikliği Saçmalığı için özür diliyorum herkesten :D

Neobi on 24 Ağustos 2013 19:18 dedi ki...

heheh iki kere okudum mesajını :D Ama düşüncelerin doğru olabilir. Bu durum YG'yi baya üstlere taşıyacak gibi

Me Ah Ri on 25 Ağustos 2013 01:00 dedi ki...

Ben bile bidaha okudum okadar karışık anlatmışım ki (anlatamamışım :D) :D papa yarışmalara çok sardı bu aralar ondan oluyo bunlar hep :D umarım haklı çıkarımda kimse üzülmez papa da böyle gruplara bakıp kafasını biraz toplar herhalde :D

Hayati98 dedi ki...

tekirdağ
tokat
elazığ
adıyaman
çankırı
DXJWP

TimeNomadGlider007 dedi ki...

görüntülüshow
ücretli show
XW77

CosmicNomadXY123456789OIWEST dedi ki...

antep evden eve nakliyat
bolu evden eve nakliyat
afyon evden eve nakliyat
tekirdağ evden eve nakliyat
artvin evden eve nakliyat
5CSZK

0819FAnabel0434D dedi ki...

478CB
Kocaeli Parça Eşya Taşıma
Malatya Lojistik
Antalya Parça Eşya Taşıma
Ankara Evden Eve Nakliyat
Tunceli Lojistik

2C0F0Anna0D09A dedi ki...

735AA
Çerkezköy Korkuluk
Nevşehir Şehir İçi Nakliyat
Samsun Şehir İçi Nakliyat
Sakarya Lojistik
Ağrı Evden Eve Nakliyat
Yenimahalle Parke Ustası
Konya Lojistik
Mamak Parke Ustası
Iğdır Parça Eşya Taşıma

9937AValerie78542 dedi ki...

7B6F2
Tunceli Evden Eve Nakliyat
Ünye Evden Eve Nakliyat
Eryaman Alkollü Mekanlar
Erzincan Lojistik
Bartın Lojistik
Samsun Evden Eve Nakliyat
Iğdır Evden Eve Nakliyat
Aydın Şehir İçi Nakliyat
Eskişehir Şehirler Arası Nakliyat

9F5B4Conrad5B963 dedi ki...

E76EB
buy parabolan
Samsun Evden Eve Nakliyat
dianabol methandienone
Yozgat Evden Eve Nakliyat
Edirne Evden Eve Nakliyat
Bitcoin Nasıl Alınır
order winstrol stanozolol
Sinop Evden Eve Nakliyat
oxandrolone anavar

7FF22TerryB3FE3 dedi ki...

3D4FE
https://referanskodunedir.com.tr/

E48D3Karma9298D dedi ki...

7EC0A
Bitcoin Kazanma
Bitcoin Madenciliği Siteleri
Lovely Coin Hangi Borsada
Soundcloud Beğeni Hilesi
Parasız Görüntülü Sohbet
Kwai Beğeni Satın Al
Paribu Borsası Güvenilir mi
Sohbet
Binance Borsası Güvenilir mi

D821EAlfred23ADE dedi ki...

A3956
Yeni Çıkacak Coin Nasıl Alınır
Sohbet
Facebook Sayfa Beğeni Hilesi
Bitcoin Çıkarma Siteleri
Kripto Para Çıkarma Siteleri
Telegram Görüntüleme Hilesi
Bitcoin Nasıl Alınır
Vector Coin Hangi Borsada
Pepecoin Coin Hangi Borsada

FC65CErica1EBBC dedi ki...

9397C
Binance Hesap Açma
Cate Coin Hangi Borsada
Görüntülü Sohbet Parasız
Facebook Takipçi Satın Al
Coin Nedir
Coin Para Kazanma
Soundcloud Dinlenme Satın Al
Bitcoin Madenciliği Nasıl Yapılır
Dlive Takipçi Satın Al

D2FC1ElainaE9668 dedi ki...

F11B8
Tesla Coin Hangi Borsada
Bitcoin Hesap Açma
Parasız Görüntülü Sohbet
Twitter Takipçi Satın Al
Likee App Beğeni Satın Al
Referans Kimliği Nedir
Jns Coin Hangi Borsada
Facebook Sayfa Beğeni Satın Al
Kripto Para Oynama

DE5FDAliaDE49C dedi ki...

D24AD
Görüntülü Sohbet
Trovo Takipçi Hilesi
Tumblr Beğeni Hilesi
Binance Hesap Açma
Okex Borsası Güvenilir mi
Gate io Borsası Güvenilir mi
Btcturk Borsası Güvenilir mi
Clubhouse Takipçi Hilesi
Paribu Borsası Güvenilir mi

40F6DBentleyC2631 dedi ki...

7CD14
uniswap
poocoin
pinksale
bscpad
shapeshift
pancakeswap
uwulend finance
satoshivm
yearn finance

Yorum Gönder

 

Neobinin Sırça Köşkü Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei